domenica 10 novembre 2013

REGGIO CALABRIA APRE LE SUE FINESTRE

Camminando armato di fotocamera per il lungomare reggino, la giornata estiva lo permetteva, non ho avuto difficoltà a puntare l'obbiettivo sullo spettacolo che mi si è parato dinanzi : VELE AL VENTO. Per l'occasione è spuntata fuori una mia poesia dialettale, composta quasi in loco che propongo qui di seguito a chi conosce il nostro dialetto. Gli altri non sono esclusi, ma possono capire facilmente le parole che potrei, senzaltro, anche tradurre in lingua, ma si perderebbe il gusto delle rime alternate e il senso di questo mirabile sogno.

SERENITA'
Mi jasu, 'na matina, cu' lu scuru
e ncocciu 'na jurnata griggia'ssai,
lu me' pinzeru sbatti nti 'nu muru
e, di novu, supr'o lettu mi curcai.

Ma li rricordi di 'nu suli anticu
nchianaru nta la menti e, di rimpettu,
'na barca, supra o' vecchiu stipu,
cacciari fici ra porta 'u so' lucchettu.

E vitti, da' marina, 'a barcunata,
lu celu chi splindiva mmaculatu,
nta l'acqua di lu mari, 'a nostra Fata
purtava la Sicilia o' nostru latu.

'A nostra Rriggiu japriu li so' finestri,
e vossi, supr'o strittu, primeggiari,
vossi spàrgiri la luci i centu lustri
pi' barchiceddhi chi vonnu viliggiari.

Spittaculu di Ddiu nta chistu mari,
'na duci brizza sciata nta li veli
e porta 'sti barcuzzi a navicari,
dinnazi all'autra sponda, paralleli.

Allura spariu ddhu gran turpuri,
a scattu di lu lettu mi jasai,
nescìa all'aria 'perta, ammenz'o suli
e, di la testa 'e peri, tuttu mi stirai.

Scindja ra strata nzin'a la marina
e li me' sonni tutti si nveraru :
vitti lu celu, lu mari e puru Missina
e tanti veli ch'o ventu si jampraru.


Salvatore Marrari RC 9 novembre 2013





























Nessun commento:

Posta un commento